You are not logged in.
Pages: 1
Shapiro merkte op dat de retailer is ge?volueerd van het eerste kledingconcept tot het huidige concept, dat Nike Air Vapormax Damen een sneakerwinkel is die ook de allerbeste kleding van het moment draagt.www.jwrennie.co.uk
"We proberen relevant te blijven, bij de consument te blijven en het juiste product op het juiste moment aan te bieden," zei Shapiro. "We hebben een personeelsbestand van kopers en management en voorspellers Adidas ZX 700 Mujer die cultureel relevant zijn, en het Nike Air Max 2016 Damen is van daaruit dat we onze aanwijzingen nemen." Topmerkuitvoeringen zijn atletische spelers zoals Nike, Jordan, Adidas, Puma en Reebok. En vandaag domineert schoeisel de verkoop van Jimmy Jazz, met 65 procent van de omzet van kicks. Maar warm product alleen is niet genoeg om vandaag kopers te overtuigen. Het bedrijf is ook van plan om sneakerfanaten aan het winkelen te houden door de klantervaring te verbeteren.
Om de effici?ntie op de verkoopvloer te Nike Air Max Zero Mujer verbeteren, maakt Jimmy Jazz nu gebruik van het Enterprise Retail System. Nike Air Max 90 WomensWanneer een verkoopmedewerker de streepjescode op een product scant, vindt het systeem de exacte positie waar het zich in de magazijn bevindt, en een hardloper kan het snel naar de medewerker brengen.
"We dagen onze mensen uit om de snelste te zijn in het spel," zei Nike Air Huarache Womens Shapiro. "Ik ben niet de meest geduldige Adidas Ultra Boost Mujer persoon, en als ik in een winkel ben en het een tijdje duurt om mijn product te brengen, begin ik na te denken over mijn exit. Ik wil niet dat klanten hetzelfde voelen. "
En alle investeringen van de retailer in het winkelontwerp, het product en de technologie lijken vruchten af ??te werpen. Shapiro bevestigde dat Jimmy Jazz dit jaar tot nu toe een groei in de high-teens heeft meegemaakt. De zoektocht naar een sub-twee uur durende marathon zet vrijdag weer een stap Nike Dunk SB Womens vooruit en Adidas onthult zijn adizero Sub2 marathonschoen voor de Tokyo Nike Air Max Command Femme Marathon van zaterdag. De schoen, met een opvallende blauwe colorway, zal worden gedragen door de voormalige wereldrecordhouder Wilson Kipsang in de race.
Adidas heeft de afgelopen twee jaar aan de schoen gewerkt nadat het concept opkwam na de 2012 Nike Air Max 90 Womens Black Marathon van Londen, die in 2:04:44 door Kipsang Nike Air Max Tavas Dam werd gewonnen.
Naarmate de winkelketen in de Verenigde Staten is uitgebreid, heeft het bedrijf geleerd zijn productaanbod aan te passen om regionaal gefocust te zijn. Isaac Thompson, GMM, legde uit: "Je zou duizenden New Balance 990s kunnen verkopen die alleen relevant zijn in de DMV [D.C., Maryland en Virginia] en Philly, maar je kunt ze nergens anders weggeven."
Pages: 1