#1 2018-04-09 03:25:11

caicai2017
Member
Registered: 2018-02-27

de [url=http://www.ro

Sommige leden van het UCLA-track- en -veldteam hebben echter problemen ondervonden met de verandering in schoenen. Sommige atleten Nike Free Run 3.0 Dam zeiden dat de uitrusting van Under Armour fragiel is, Adidas Superstar Mujer Negras terwijl anderen zeiden dat Under Armour niet de soorten schoenen draagt ??die nodig zijn voor hun evenementen.

"In de eerste paar weken begonnen de onderzijden van mijn (sprint) schoenen los te laten en begonnen de buitenkanten te rafelen," zei tweedejaars jumper / sprinter Isaiah Holmes.

De springpaarden van het team ontvangen helemaal geen spikes van Under Armour, zei senior Jelvon Butler. De enige baanschoenen die het bedrijf produceert zijn sprintpieken en afstandspieken.

Sommige atleten hebben nog meer lukrake ervaringen met de nieuwe schoenen gemeld. Verschillende sprinters hebben aan het begin van het indoorseizoen last gehad van Achilles-blessures, aldus Gustafson.

De trainers van het team hebben contact gehad met vertegenwoordigers van Under Armour om de problemen Nike Air Max 95 Dámské te verklaren die de atleten hebben gehad met de spikes, Nike Air Zoom Spiridon Dámské zei Gustafson. Ze zei dat de trainers ook hebben gecommuniceerd welke merken de atleten het liefst gebruiken, zodat de huidige ontwerpen van Under Armour met hen kunnen worden vergeleken.

"We werken een beetje met hen samen om een ??betere sprintspike te cre?ren. ... Voor dit jaar is het een soort van vallen en opstaan ??met de schoenen, "zei Gustafson.

Een woordvoerder van UCLA Athletics zei dat een goedgekeurd product van een derde partij kan worden gebruikt als Under Armour het product niet maakt. Dit is van toepassing op alle sporten, niet alleen op het veld en op het veld, aldus de woordvoerder.

"Ik hoop dat dit (de ontwikkeling van betere schoenen) in de toekomst tot stand komt," zei Gustafson. "Ik denk dat Nike Roshe Run Womens sommige mensen van hen houden, maar ik denk dat de Nike Air Zoom Pegasus 35 Dam algemene consensus is dat sommigen van ons gelukkiger zijn in  onze andere schoenenmerken." Muhammad Ali, de grootste aller tijden, zei eens: "Service aan anderen is de huur die je betaalt voor je kamer hier op aarde. "
Shreveport's Tre'Davious White legde een beetje meer op zijn huurzaterdag met zijn Adidas-schoen weggeefactie op zijn alma mater Green Oaks high school.
De voormalige LSU Tiger en het huidige rookalons van Buffalo Bills betaalden het vandaag, en gaven bijna 200 honderd paar gloednieuwe Adidas weg aan studenten uit Pine Grove elementair, Northside elementair en Green Oaks.

De moeder van T-White, La'Shawnita Mayo, zegt dat Tre'Davious aan het begin van het seizoen haar opriep met het idee en na maanden van planning konden zij, andere leden van het gezin en een Nike Air Max Tavas Womens paar vrijwilligers het voor elkaar krijgen. White geeft www.annieleibo.cz terug aan de Cooper Rd. gemeenschap waarvan hij zegt dat hij hem Nike Air Max 90 Womens Black zoveel heeft gegeven.

Mayo zei: "Ik dank God dat mijn zoon in staat was om een ??ander kind te helpen, dat is een zegen. Wanneer God u zegene, dan deelt u uw zegen en het gaat maar door en door. U zult gezegend worden voor wat Je doet voor de kinderen, hij heeft aankomende evenementen, aankomende weggeefacties tegen het einde van het seizoen en het vakantieseizoen dus blijf gewoon op de hoogte. "

Tre'Davious kon er niet zijn, want de Bills maken zich klaar voor hun wedstrijd tegen Denver op zondag. Hij deed echter wel een beroep op FaceTime om in te checken en te zien hoe het ging.

Board footer