#1 2018-01-13 06:54:51

Herop1130
Member
Registered: 2018-01-13

Jag är cool med pinwheel men typ

Sneakers Webbplatser som består av den sekundära marknaden där folk kan sälja skor online kommer att översvämmas strax efter. Denna Yeezy Boost 350 V2 har en vitvit Primeknit övre med en mjölkvit, halvtransparent Yeezy Boost mellansula. Precis som alla andra 350 V2 kommer detta par med Adidas skor märkningen "SPLY-350" på sidopanelerna. Några av er kanske har märkt att Adidas Stan Smith är den svåraste att hitta och den mest eftertraktade skogen i vår.

Vi förväntar oss att Adidas gör en stark insats för att förnya kontraktet för att behålla sin relevans i Nordamerika: medan varumärket har investerat i en handfull viktiga NBA-spelare och högskolagrupper noterar våra industrikontakter att dessa inte är tillgångar till sportartiklar återförsäljare behöver driva försäljningen, vilket gör NBA-kontraktet en kritisk del av sin amerikanska strategi. NBA: s ganska välutvecklade internationella verksamhet skulle också vara en bra tidpunkt för Adidas accelererande internationella expansionsplaner.

Kanske kan Nike nu övertyga Blazers att uppgradera till en bättre logotyp och nuvarande stil. Blazersna har varit de som sa att de inte vill byta logotypen. Jag är cool med pinwheel men typ av ansikte som används kan uppdateras. Även tröjorna kan använda en uppgradering. Det kan vara litet. New Balance skor dam Pinwheel-logotypen är ikonisk, men de borde bli av med den svarta parallellogrambakgrunden och bara använda pinwheel unadorned. Jag tror att de röda borttröjorna med Portland på framsidan är en bra uppdatering.

Board footer